Home - Rasfoiesc.com
Educatie Sanatate Inginerie Business Familie Hobby Legal
Idei bun pentru succesul afacerii tale.producerea de hrana, vegetala si animala, fibre, cultivarea plantelor, cresterea animalelor




Biologie Chimie Didactica Fizica Geografie Informatica
Istorie Literatura Matematica Psihologie

Index » educatie » informatica » C


C


Cod VHDL pentru setul de registre - laborator


Cod VHDL pentru setul de registre Codul library IEEE; use IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL; ---- Uncomment the following library declaration if instantiating --
Citeste mai mult « 174 cuvinte, 1 pag. »

Descriere algoritmica pentru un contor de valori 1

Descriere algoritmica pentru un contor de valori 1 Codul library IEEE; use IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL; ---- Uncomment the following library declaration
Citeste mai mult « 210 cuvinte, 1 pag. »

Codul xilinx de Unitatea aritmetica si logica


Unitatea aritmetica si logica Codul library IEEE; use IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL; ---- Uncomment the following library declaration if instanti
Citeste mai mult « 192 cuvinte, 1 pag. »

Memorie ROM 16x8 - Codul de simulare


Memorie ROM 16x8 Codul library IEEE; use IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL; ---- Uncomment the following library declaration if instantiating ---- any Xilinx primiti
Citeste mai mult « 100 cuvinte, 1 pag. »

Numarator - cod de asamblare


Numarator Codul library ieee; use ieee.std_logic_1164.all;   entity num4 is    port (clk : in std_logic;          rst : in std_logic;          num : buffer std_logic_vector(3 downto 0)); end num4;   arch
Citeste mai mult « 110 cuvinte, 1 pag. »

Automatul Mealy - Codul si simularea in Xilinx


Automatul Mealy Codul library IEEE; use IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL; ---- Uncomment the following library declaration if instantiating ---- any Xilinx primitiv
Citeste mai mult « 124 cuvinte, 1 pag. »

Registru de deplasare cu functii extinse - codul


Registru de deplasare cu functii extinse Codul library IEEE; use IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL; ---- Uncomment the following library declaration if instantiating
Citeste mai mult « 154 cuvinte, 1 pag. »

Codificator - codul xilinx


Codificator Codul library IEEE; use IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL; ---- Uncomment the following library declaration if instantiating ---- any Xilinx primitives i
Citeste mai mult « 149 cuvinte, 1 pag. »

Automatul More - Codul sursa


Automatul More Codul library IEEE; use IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL; ---- Uncomment the following library declaration if instantiating ---- any Xilinx primitive
Citeste mai mult « 124 cuvinte, 1 pag. »

Decodificator - cod sursa


Decodificator Codul 1 library IEEE; use IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL; use IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL; ---- Uncomment the following library declaration if instantiating ---- any Xilinx primitive
Citeste mai mult « 123 cuvinte, 1 pag. »

ATESTAT LA INFORMATICA - TEMA : INSTRUCTIUNILE LIMBAJULUI C++

             ATESTAT LA INFORMATICA TEMA : INSTRUCTIUNILE LIMBAJULUI C++                                                              MOTIVATIE  Intotdeauna omul a c
Citeste mai mult « 1240 cuvinte, 3 pag. »

FUNCTII SI FISIERE

FUNCTII SI FISIERE Toate programele netriviale sint alcatuite din diferite unitati compilate separat (conventional, numite fisiere). Acest capitol descrie cum se compileaza functiile separat, cum se pot apela una pe alta, cum functiile comp
Citeste mai mult « 7260 cuvinte, 15 pag. »

Functii operator friend

Functii operator friend             La supraincarcarea unui operator folosind o functie care nu este membra a clasei este necesar sa fie transmisi toti operanzii necesari, deoarece nu mai exista un obiect al carui pointer (this) sa fie tra
Citeste mai mult « 295 cuvinte, 1 pag. »



Arbori - Reprezentare. Cautare. Inserare. Parcurgere. Stergere.

Arbori  - Reprezentare. Cautare. Inserare. Parcurgere. Stergere. Un arbore consta din noduri care sunt unite prin muchii. Singurul mod de a ajunge de la un nod la altul este de a urma un drum de-a lungul muchiilor. C
Citeste mai mult « 948 cuvinte, 2 pag. »

Supraincarcarea operatorilor de conversie

Supraincarcarea operatorilor de conversie             Utilizarea unui constructor pentru a specifica o conversie de tip este posibila pentru un numar limitat de situatii deoarece: Nu exista o conversie implicita de la un tip defini
Citeste mai mult « 1255 cuvinte, 3 pag. »

Cuvantul cheie this

Cuvantul cheie this             Cuvantul cheie this este o variabila predefinita in C++, accesibila in corpul oricarei metode non-statice. Valoarea lui this este un pointer catre obiectul curent (obiectul a carui metoda este executata). De ex
Citeste mai mult « 279 cuvinte, 1 pag. »

CITIREA SI SCRIEREA DATELOR

CITIREA SI SCRIEREA DATELOR STREAM- uri Datele pot avea urmatoarele trasee: sursa: tastatura → dest: monitor sursa: tastatura → dest:      fisier sursa:      fisier → dest:  monitor sursa:      fisier
Citeste mai mult « 1920 cuvinte, 4 pag. »

Supraincarcarea operatorului pointer

Supraincarcarea operatorului pointer             Operatorul pointer -> poate fi considerat un operator unar postfix, care se aplica operandului care il precede. Supraincarcarea acestui operator se poate face printr-o functie nestatica m
Citeste mai mult « 432 cuvinte, 1 pag. »

Instantierea si distrugerea claselor derivate

Instantierea si distrugerea claselor derivate Desi constructorul si destructorul clasei de baza nu sunt mosteniti, acestia au un rol si pentru clasa derivata. Atunci cand o noua instanta a clasei derivate este creata, compilatorul apeleaza
Citeste mai mult « 282 cuvinte, 1 pag. »

PROGRAMAREA INTERFETELOR UTILIZATOR

Lucrarea de laborator nr. 5 Obiective ·        Insusirea modului de lucru cu clase in Visual C#; ·        Proprietati
Citeste mai mult « 529 cuvinte, 2 pag. »


1 ... 1 2 3 4 5




Politica de confidentialitate





Copyright © 2024 - Toate drepturile rezervate