Home - Rasfoiesc.com
Educatie Sanatate Inginerie Business Familie Hobby Legal
Idei bun pentru succesul afacerii tale.producerea de hrana, vegetala si animala, fibre, cultivarea plantelor, cresterea animalelor




Biologie Chimie Didactica Fizica Geografie Informatica
Istorie Literatura Matematica Psihologie

Index » educatie » informatica


Informatica


PROIECT SISTEME PENTRU PRELUCRARI GRAFICE - CHICKEN INVADERS

UNIVERSITATEA DIN CRAIOVA FACULTATEA DE AUTOMATICA, CALCULATOARE SI ELECTRONICA PROIECT SISTEME PENTRU PRELUCRARI GRAFICE CHICKEN INVADERS
Citeste mai mult « 2964 cuvinte, 6 pag. »

Proiect atestat informatica - Sa se proiecteze un magazin virtual de vanzare de carte care sa raspunda cerintelor potentialilor clienti, cu ajutorul u

         LICEUL TEORETIC CU CLASELE  I-XII   POGOANELE                   Lucrare de atestat a competentelor profesionale        1.  Enunt Sa se proiecteze un
Citeste mai mult « 3729 cuvinte, 8 pag. »

PROIECT SBMM: Sistem de pozitionare


PROIECT SBMM: Sistem de pozitionare Schema ansamblului este prezentata in figura: Ansamblul este format dintr-un sistem mecanic asemanator unei sine pe care trebui
Citeste mai mult « 201 cuvinte, 1 pag. »

PROIECT SDAA - Problema drumurilor minime in grafuri orientate


Universitatea 'Politehnica' Timisoara Facultatea de Automatica si Calculatoare Departamentul Calculatoare                                                                      PROIECT SDAA   
Citeste mai mult « 4150 cuvinte, 9 pag. »

ATESTAT PROFESIONAL INFORMATICA FARMACIE


ATESTAT PROFESIONAL INFORMATICA FARMACIE 1. Realizatorul proiectului Acest proiect este realizat de  ,eleva in clasa a XII-a D, pentru sustinerea examenului “Atestat profesional” la disciplina Informatică
Citeste mai mult « 450 cuvinte, 1 pag. »

Particle Swarm Optimization - Modelul ansamblului de particule


Particle Swarm Optimization - Modelul ansamblului de particule Studiul si evaluarea diverselor tipare de comportament emergent                    In ultimii ani, interesul pentr
Citeste mai mult « 2344 cuvinte, 5 pag. »

AUTOMATE PROGRAMABILE PROGRAMARE

AUTOMATE PROGRAMABILE PROGRAMARE Principii de realizare a programelor de conducere cu automate programabile pentru procesele industriale In acest capitol vor fi p
Citeste mai mult « 7856 cuvinte, 16 pag. »

INFORMATICA MEDICALA SI BIOSTATISTICA - PROGRAMA ANALITICA A CURSULUI SI LUCRARILOR PRACTICE

INFORMATICA MEDICALA SI BIOSTATISTICA PROGRAMA ANALITICA A CURSULUI SI LUCRARILOR PRACTICE 1 semestru(curs 16 ore, lucrari practice 32 de ore) 1. Mesaje,informatii si date. Caractere ASCII. Coduri si reprezentari  ale datelor.Codi
Citeste mai mult « 567 cuvinte, 2 pag. »

Manual de configurare aplicatie INV, PO( OE)


Manual de configurare aplicatie INV, PO( OE) I.                    Ultima interogare din aplicatie se poate afla asa: Help&
Citeste mai mult « 2987 cuvinte, 6 pag. »

EVALUAREA SATISFACȚIEI CLIENȚILOR UTILIZATORI DE NOTEBOOK-URI TOSHIBA


UNIVERSITATEA „BABEȘ BOLYAI” CLUJ-NAPOCA FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI GESTIUNEA AFACERILOR EVALUAREA SATISFACȚIEI CLIENȚILOR UTILIZATORI DE NOTEBOOK-URI TOSHIBA REZUMATUL CERCETARII
Citeste mai mult « 8778 cuvinte, 18 pag. »

Manual utilizare APS 2.80 cu Dynamic Display


    Manual utilizare APS 2.80 cu Dynamic Display 1.    Informatii generale Noua versiune APS (AudaPen/AudaStation) ofera o noua grafica, in care modul de utilizare nu difera prea mult de versiu
Citeste mai mult « 329 cuvinte, 1 pag. »

Olimpiada de informatica Clasa a X-a - PROBLEME


Clasa a X-a PROBLEMA 2 – Matrice energetica temporala      Neo se trezi in matricea energetica temporala. Stia ca trebuie sa ajunga cat mai repede intr-una din pozitiile diagonalei secundare de unde
Citeste mai mult « 747 cuvinte, 2 pag. »

MT&T Property Management - Sistem Automat de Gestiune a Sesizarilor - Manual de Utilizare


MT&T Property Management Sistem Automat de Gestiune a Sesizarilor Interfata Client Manual de Utilizare Introducere Sistemul de gestiune a sesizarilor clientior MT&T Property Management are rolul de a usura trans
Citeste mai mult « 1172 cuvinte, 3 pag. »



Initializare si cleanup

Initializare si cleanup Supraincarcarea metodelor: In Java este permisa folosirea aceluiasi nume pentru mai multe metode si pentru definirea mai multor constructori pentru o clasa. Diferentierea intre metodele cu acelasi nu
Citeste mai mult « 669 cuvinte, 2 pag. »

Crearea aplicatiilor securizate


Crearea aplicatiilor securizate In acest laborator vom demonstra modul de realizare a unei aplicatii web securizate simple folosind Microsoft Visual Studio. Aceasta va folosi tehnica „Form autentication” pentru identificarea utilizatorului.
Citeste mai mult « 1227 cuvinte, 3 pag. »

Total Commander - Instructiuni sumare si precautii

Total Commander - Instructiuni sumare si precautii Sunteti fericitul posesor al unui sistem de calcul dotat cu toate aplicatiile de care puteti avea nevoie. Puteti ajunge la ele fie pe calea clasic
Citeste mai mult « 820 cuvinte, 2 pag. »

Rezolvarea problemelor de transport folosind programul WinQSB


Rezolvarea problemelor de transport folosind programul WinQSB                Problema de transport se acceseaza din modulul Network Modeling al programului WinQSB.  La apelarea submeniului New al meniului File se deschide fereastr
Citeste mai mult « 2143 cuvinte, 5 pag. »

Descriptorii de culoare si textura

Descriptorii de culoare si textura Abstract – Acest articol prezinta o vedere de ansamblu a descriptorilor de culoare si textura care au fost aprobati de Final Committee Draft al standardului MPEG-7.  Descriptorii de
Citeste mai mult « 6837 cuvinte, 14 pag. »

LUCRARE DE DIPLOMA Informatica - Aplicatii ale retelelor neuronale in diagnosticul medical

Universitatea de Vest Facultatea de Matematica si Informatica Departamentul de Informatica LUCRARE DE DIPLOMA Aplicatii ale retelelor neuronale in diagnosticul medical
Citeste mai mult « 10321 cuvinte, 21 pag. »

Graf - grafuri

Graf - este o pereche de multimi G=(V,E), unde EV*V,adica, V este o multime finita, iar E este formata din perechi de elemente din V. Multimea V, se numeste multimea varfurilor(sau a nodurilor), grafului G,iar multimea U,se numeste multimea muchi
Citeste mai mult « 2197 cuvinte, 5 pag. »


anterior ... 1 ... 1011 12 1314 ... 23 ... urmator




Politica de confidentialitate





Copyright © 2024 - Toate drepturile rezervate